044-383-64-63; 097-963-64-63

050-410-20-36; 063-563-64-63

VW Caddy 1.2 TSI: тест двигуна

VW Caddy 1.2 TSI: МІНІ-серце для МАКСІ-завдань
Джерело 


Встановивши на робочий «пиріжок» VW Caddy двигун об'ємом 1,2 л, німецький виробник змусив багатьох шанувальників моделі засумніватися в правильності цього рішення. Щоб спростувати або підтвердити сумніви, ми провели експертизу цього мотора. 


Ні для кого не секрет, що 105-сильний мотор 1,2 TSI під капотом Caddy і інших моделей VW прийшов у 2009 році на зміну морально застарілому агрегату 1,6 MPI. Як і обіцяв виробник, новий двигун став екологічніше і економічніше. А як же інші експлуатаційні характеристики?

 VW Caddy 1.2 TSI

VW Caddy 1.2 TSI

Питома потужність 105-сильного двигуна 1,2 TSI становить 87,5 л. с. з одного літра робочого об'єму. Це значно більше, ніж в бензиновому 102-сильному моторі-попереднику 1,6 MPI з питомою потужністю 63,75 л. с. з літра робочого об'єму. 

Технологічність

У моторі з таким маленьким робочим об'ємом і великою питомою потужністю (87,5 л.с./1 л.) Насторожує те, що він, по ідеї, повинен мати дуже складну конструкцію. Але насправді новий агрегат конструктивно досить простий - у нього один распредвал і по два клапани на циліндр. Причому ГРМ - без системи зміни фаз газорозподілу, а распредвал приводиться в дію надійною і довговічною ланцюгом. Високу питому потужність забезпечує вже перевірена фольксвагеновски технологія TSI - безпосереднє уприскування палива в камеру згоряння, поєднаний з турбокомпресором із змінною геометрією. Єдине, що незвично в цьому моторі, - це интеркулер охолодження розігрітого турбокомпресором повітря, що нагнітається. Вмонтований цей радіатор безпосередньо у впускний колектор, а повітря в ньому охолоджується рідиною, яка поступає від одного з контурів основного радіатора системи охолодження двигуна.

 VW Caddy 1.2 TSI

 

Характеристики мотора

Основний радіатор в двигуні 1,2 TSI має два контури - низькотемпературний для турбокомпресора і інтеркулера, тобто охолодження нагнітається турбіною повітря, і високотемпературний - для сорочки охолодження мотора. 

М'язова сила

Так як для двигуна такого автомобіля, навіть не в комерційному, а пасажирському виконанні, дуже важливі тягові характеристики, ми перевірили, як тягне новий мотор в різних дорожніх умовах і при різній завантаженні. Якщо порівнювати його з класичним 1,6-літровим агрегатом, то різниця дуже помітна. Приблизно після півтора тисяч оборотів двигун починає впевнено і рівномірно розганяти машину, ніж віддалено нагадав повадки дизелів. При цьому і після 2000 об/хв немає явних провалів аж до 4000 об/хв. Це говорить про те, що в самій популярній робочій зоні оборотів мотор завжди залишається тяговітим, чого не було у 1,6-літрового агрегату. На мощностном стенді компанії Carset двигун показав високий крутний момент, наближений до максимального в широкому діапазоні оборотів, хоча отримана крива крутного моменту трохи не збігається з графіком автовиробника (175 Нм в діапазоні 1550-4100 об/хв). Що стосується потужності, то вона виявилася навіть на дві з половиною «коні» більше (107,5 к.с.), Ніж за заводськими даними (105 к.с.).

Апетит

Ще один дуже важливий параметр такого автомобіля - економічність. Тут 1,2 TSI також у виграші. У міському режимі руху в умовах середніх і великих пробок витрата палива коливався в діапазоні 6,0-7,5 л/100 км. Без пробок у вихідні дні - 5,5 л/100 км. Але це при мінімальному завантаженні машини. Дещо здивував витрата пального на трасі, де він практично не відрізнявся від міського в умовах заторів. Так, при швидкості 110-120 км/год з різною завантаженням авто на кожну «сотню» мотор споживав від 6,0 до 7,0 літра пального. Причиною мінімальної різниці в споживанні палива на трасі і в місті найімовірніше є високий коефіцієнт аеродинамічного опору цієї моделі. Якщо порівняти даний мотор з його дизельними конкурентами, в більш виграшному становищі опиниться дизель 1,6 TDI, який в місті споживає 6,0-6,5 л/100 км, а на трасі - близько 5,5 л/100 км. Другий дизель - 2,0 TDI менш економічний і по витраті порівняємо з мотором 1,2 TSI. А ось старий бензиновий двигун 1,6 MPI в цих же умовах на кожній «сотні» витрачав би на 2-3 літра палива більше. Бажаючі отримати максимум економії можуть встановити на 1,2-літровий TSI газобалонне обладнання шостого покоління голландської компанії Vialle. Її фахівці вже створили програмне забезпечення саме для цього мотора. Правда, за це ГБО доведеться викласти близько 18 тис. грн.

Ресурс - ремонт

Інформація про ресурс двигуна поки не оголошується, але, виходячи з конструктивних особливостей мотора, видно, що виробник врахував підвищені навантаження на циліндро-поршневу групу. Так як поршні в цьому агрегаті меншого розміру, а бічний тиск на такті «робочий хід» порівнянне, а то й вище, ніж у двигуна 1,6 л, інженери підвищили зносостійкість поршнів, нанісши на їх зовнішні стінки міцне спеціальне покриття. Блок циліндрів виконаний з алюмінієвого сплаву, тому в ньому використовуються вже перевірені зносостійкі чавунні гільзи, а не дорога і неремонтопридатних технологія нанесення спеціального покриття на алюмінієві гільзи циліндрів. Є плюси і в обслуговуванні. Завдяки розміщенню масляного фільтра у верхній частині двигуна його легко замінювати навіть без застосування будь-якого інструменту. З усіх наявних варіантів VW Caddy, витрати у модифікації з 1,2 TSI найменші (див. табл.). Також в двигунах використовується цілком доступне масло з допуском VW 50200, яке було рекомендовано та для 1,6-літрового МРI.

Фініш

Аналіз експлуатаційних особливостей VW Caddy 1,2 TSI з КП DSG дозволив переконатися в тому, що кінцевий споживач цього автомобіля отримав більш виграшний агрегат, ніж 1,6-літровий. При своїх кращих тягових характеристиках двигун виявився ще й економічніше, практично наздогнавши дизельні модифікації, до того ж він забезпечить менші витрати на експлуатацію за рахунок більш дешевого техобслуговування. Машина з таким мотором найбільш оптимальна в якості транспортного засобу для сім'ї та малого бізнесу, що не потребує перевезення вантажів і поїздок на великі відстані. Якщо ж ваш бізнес пов'язаний з перевезеннями вантажів або далекими поїздками, рекомендуємо віддати перевагу дизелів - відповідно, 2,0-літровому або 1,6-літровому TDI.

 

Витрати на обслуговування VW Caddy 

Модифікация

1,2TSI

1,6 TDI

2,0 TDI

Макс. потужність, к.с./об/хв

105/5000

105/4400

140/4200

Макс. кр. момент, Нм/об/хв

175 /1550–4100

250/1500–2500

320/1750–2500

ТО-1

Вартість робіт

180

180

180

Вартість запчастин та матеріалів

515,19

767,71

785,12

ТО-2

Вартість робіт

468

396

396

Вартість запчастин та матеріалів

1206,98

1478,55

1507,59

ТО-3

Вартість робіт

180

180

180

Вартість запчастин та матеріалів

515,19

767,71

785,12

теги: Volkswagen, caddy, микроавтобус, kombi

Партнер даного розділу - Правовий портал www.legas.com.ua

Контакты в футере

Наша группа Linkedin
Наша группа Twitter
Наша группа Google-plus
Наша группа Facebook
Наша группа Вконтакте
г. Киев, м. Лесная Обратная связь
044-383-64-63, 097-963-64-63 www.caddy.com.ua
063-563-64-63, 050-410-20-36  

Наши друзья

www.salutes.com.ua - магазин пиротехники
www.legas.com.ua - правовой портал