044-383-64-63; 097-963-64-63

050-410-20-36; 063-563-64-63

Комерційні зірки: VW та Ford

Джерело - Автопортал 
VW Caddy та Ford Connect
У сьогоднішній статті про зірок б/у ми розглянемо 2-х представників популярних у нас в країні автомобілів-фургонів, або як їх ще називають - "пиріжків". З одного боку авторитетний Volkswagen Caddy, з іншого - міцний, але ніколи "з неба зірок не вистачає" Ford Connect. Одним з основних факторів для наших співвітчизників є ціна автомобіля на вторинному ринку. Чи вирішить вона результат бою в цей раз?
 VW Caddy vs Ford Connect
 

VW Caddy

VW Caddy є найбільш дорогим варіантом з однокласників. І, незважаючи на це, все одно дуже популярний в Україні. У чому криється його успіх - давайте розбиратися разом.
Опис
-Тип кузова: універсал
-Габарити, Довжина/Ширина/Висота, мм: 4405/1794/1833 
-База, мм: 2682-Маса споряджена/повна, кг: 1423/2173 
-Об'єм багажника, л: 750/3200
-Об'єм бака, л: 60
-Двигуни
-Бензиновий 4-циліндровий: 1,4 л 16V (80 л. С.), 1,6 л 8V (102 л. С.)
-Турбодизельним. 4-циліндр.: 1,9 л Turbo (75 л. С.), 1,9 л Turbo (105 л. С.), 2,0 л (70 л. С.), 2,0 л Turbo (140 л. с.)
-Тип приводу: передній, повний
-КПП: 5-ст. механічна або й 6-ст. робот. DSG
-Гальма передні / задні: дискові вентильовані / дискові
-Підвіска передня / задня: незалежна / напівзалежна

Історія
-10.2003 Представлено третє покоління VW Caddy (Typ 2K).
-08.2004 Дебют 7-місцевій версії Caddy Life.
-03.2006 Розпочато установка DSG.
-08.2007 дліннобазной версії Maxi.
-09.2008 Представлена повнопривідна версія 4Motion.
-10.2010 Рестайлінг VW Caddy.

Попередник (Caddy II-покоління) був створений на базі VW Polo. Герой нашої розповіді вже ділить платформу з побратимами по концерну класом вище - Golf V і Touran. Дуже схожа і технічна начинка цих авто.

VW Caddy
 

Виробництво Caddy було організовано на заводі VW в м. Познань, що у Польщі. Споживачам було доступно три модифікації на вибір: вантажний Caddy Kasten, вантажопасажирський Caddy і пасажирський Caddy Life.
Також автомобіль вироблявся в двох варіантах - зі стандартною і подовженою колісною базою (на 32 см). Останній мав у назві приставку Maxi.Вантажні варіанти оснащувалися тільки задніми орними дверцями, інші версії могли комплектуватися як «орної», так і підйомної дверима.
Пасажирська версія Caddy Life є найдорожчою і найбільш багатою в плані оснащення. Досить часто на ринку можна зустріти пригнані з Європи Caddy, які у нас переобладнали з вантажних на пасажирські. Перероблений чи автомобіль, визначається по бічним стеклам - вони вклеєні поверх панелей.
У краш-тесті автомобіль Кадді показав себе дуже добре, заробивши 4 зірки з 5.


Кузов і салон 
Автомобіль добре протистоїть іржі. Найчастіше корозія може з'явитися в місцях ролика зсувних дверей.
Через перепад температур (особливо взимку) є ймовірність появи тріщин на стеклах "противотуманок". Зате двері не мають типових для "каблучків" проблем. Петлі у них не просаджував, а ролики не заїдають. Незважаючи на бюджетне призначення, Volkswagen вирішив не економити на якості салону. Все зібрано акуратно і з німецькою педантичністю, пластик не скрипить (хоч і твердий).

Caddy

Водійська посадка зручна, та й оглядовість гарна. Задні сидіння з комфортом розмістять трьох пасажирів. При цьому місця вистачить людям будь-якого зростання і незалежно від комплекції.Третій ряд сидінь (знімний) ставилося в базі на подовжений Maxi Life, і пропонувався для версії Life як опція.

caddy

З мінусів - обшивка багажника і задній частині салону присутня тільки в найбільш дорогих версіях Life. Зате сам салон порадує практичних людей наявністю кишеньок і всіляких ніш. 
Багажник є одним з найбільших в класі. Те ж саме можна сказати і про вантажопідйомності - дліннобазной вантажні версії можуть перевозити до 1,5 тонн.

caddy

Двигуни
В Україні більшість Caddy предсталена з турбодизельними агрегатами.
За роки експлуатації двигуни показали себе досить надійними. Хоча, звичайно ж, характерні несправності є.

caddy

До прикладу, в 1,4-літровому бензиновому бували і бувають відмови котушок запалювання. У свій час навіть була організована відклична компанія по заміні непридатних котушок.
У тому ж 1.4 відзначався довгий ранковий запуск холодного двигуна, особливо на авто перших років випуску. Проблема зникла після того, як VW став використовувати інші паливні форсунки.
З дизелів більш найбільш вдалим вважається 1,9 л агрегат. У 2-х літровому варіанті трапляються поломки форсунок. В цілому ж паливна система непогано справляється з нашою соляркою.
Турбіни також досить довговічні. Ну і головний плюс - в спокійному режимі в місті можна вкластися в 6 літрів на 100 км пробігу.
До нюансам в плані експлуатації варто відзначити довгий прогрів взимку. У цьому випадку рекомендується додатково встановити Webasto (автономний підігрівач).
Всі двигуни приводяться в дію ременем ГРМ. Він змінюється разом з роликами і натяжітелем кожні 90 тис. км. Також рекомендутся при цьому пробігу замінити помпу.

Трансмісія
Більшість Caddy мають привід на передні колеса. Також випускалася і повнопривідна версія з фірмовим позначенням 4Motion. Принцип роботи - при пробуксовці передніх коліс підключаються задні, завдяки муфті. В Україні такі версії велика рідкість.
Caddy оснащувався двома типами КПП: 5-ступінчастою механічною або 6-ступінчастим роботом DSG з двома зчепленнями. У DSG блок управління оснащений адаптивною програмою управління, здатної міняти момент перемикання передач. Трапляються проблеми з ЕБУ, що проявляється ривками при перемиканнях передач. Можна спробувати провести регулювання зчеплення на офіційній СТО. В іншому випадку - доведеться міняти сам "мозок".
Масло в "механіці" вважається незмінним, а в DSG його потрібно міняти кожні 60 тис. км разом з фільтром.

Ходова частина
Підвіска Caddy збита, але при цьому відрізняється непоганим комфортом. Спереду McPherson, ззаду - напівзалежна балка. В обох підвісках присутній стабілізатор поперечної стійкості.
У передній підвісці схильні до підвищеного зносу задні сайлент-блоки передніх важелів - порядку 80 тис.км. Порядку 100 тис.км повинні протриматися передні гумки, стойки стабілізатора і опорні підшипники. Втулки стабілізатора виходжують набагато далі. Майже 200 тис. км становить ресурс кульових опор.
Більшість розходників підвіски міняються окремо, що здешевлює вартість ремонту. У зборі поставляються тільки колісні підшипники з маточинами.
Рейкове рульове управління було двох типів: електричним і гідравлічним. Електропідсилювач на авто перших років може доставляти проблеми: підвищений знос з'єднує вузла рейки і електромотора (проявляється стуком) Пізніше елемент модернізували. А ось з гідропідсилювачем особливих проблем немає.
Наконечники рульової тяги проходять тисяч 100-150, а самі тяги - ще довше.
До гальм питань немає.

Ціни на запчастини і обслуговування
З кожною новою моделлю ціна змісту VW зростає. Те ж саме стосується і Caddy. Він не сильно складний у технічному плані, але в окремих випадках без послуг спеціалізованих СТО не обійтися.
З розбірками проблем немає, проте ціни могли бути більш "народними":
-МКПП - $ 400
-Фара передня - $ 150
-Крило - $ 120
-Капот - $ 200
-Бампер передній - $ 350
-Турбіна - $ 250

Підсумок
Caddy можна розглядати не тільки в якості комерційного автомобіля - він підійде і в ролі сімейного варіанта. Все це сприяє популярності - вибір уживаних екземплярів на вторинному ринку великий. Причому наших співвітчизників не сильно хвилює більш висока, ніж у багатьох конкурентів, вартість Caddy. Дві магічні букви "VW" роблять свою справу.

caddy

 
Ford Connect
Назва Connect перекладається з англійської, як "з'єднувати", тим самим маючи на увазі багатоцільове призначення в одному автомобілі.
Опис
-Тип кузова: універсал-Габарити, Довжина / Ширина / Висота, мм: 4280/1795/1825-База, мм: 2665
-Маса споряджена / повна, кг: 1485/2110
-Об'єм багажника, л: 1200/3400
-Вантажопідйомність, кг: 625-Об'єм бака, л: 60
-Двигуни:-Бензиновий 4-циліндровий: 1,8 л (115 л. С.)
-Дизельні 4-циліндрові: 1,8 л Turbo (75 л. С.), 1,8 л Turbo (90 л. С.), 1,8 л Turbo (110 л. С.)
-Тип приводу: передній
-КПП: 5-ст. механічна-Гальма передні/задні: дискові вентильовані/барабанні або дискові вентильовані/дискові
-Підвіска передня/задня: незалежна/напівзалежна

ford connect

Історія
-03.2002 Представлена нова модель - Ford Connect.
-03.2007 Рестайлінг: нові бампери, радіаторні грати. Установка бензинового двигуна 1,8 л припинена, потужність турбодизельних збільшена.
-03.2009 Модернізація - нові передні бампери, радіаторні грати, капот, видозмінений розсіювач задніх ліхтарів. У салоні - нове торпедо.

Автомобіль побудований на платформі Ford C170. На ній же був створений Focus I-покоління. Connect має спільні з ним двигуни і коробку передач. Однак елементи кузова і підвіска у нього повністю оригінальні.
Модель вироблялася в Туреччині на заводі Otosan. Комерційні версії (вантажні та вантажопасажирські) іменуються Transit Connect, а пасажирські - Tourneo Connect.
Автомобілі випускалися в двох варіантах: з низьким дахом і короткою базою, а також із збільшеною на 25 см колісною базою і високим дахом.
У вантажопасажирських версій в задній частині салону є обшивка і встановлений другий ряд сидінь. Чисто пасажирські Tourneo Connect найбільш "нафаршировані". У них можна зустріти датчики дощу і світла, задній парктронік, легкосплавні диски R16, бічні подушки безпаності, системи ESP і EBD.

Кузов і салон
Кузов має середню стійкість до корозії. До прикладу, у автомобілів без передніх бризковиків з часом збивається фарба на порогах, після чого вони починають іржавіти.
На особливо поездевшіх примірниках розбиваються дверні петлі, які дістають стуком при проїзді нерівностей.

ford connect

У версіях без дистанційного керування центральним замком з часом зношується ключ. Доведеться купувати новий фірмовий, в який вбудований іммобілайзер.

ford connect

Салон дуже просторий. В обробці використовується жорсткий пластик, який з часом розбовтується. Шумоізоляція дуже посередня. Після рестайлінгу 2009 року автомобіль отримав нове, більш сучасне торпедо. Водійське місце відрізняється низькою посадкою. Через це кромка капота не видно, а мікроліфт сидіння є не у всіх версіях.На задньому ряду легко помістяться три пасажира - простору для ніг і над головою вистачить навіть високим людям.Сидіння другого ряду можна розділити у співвідношенні 50:50 або 60:40.

ford connect

Головне достоїнство авто - місткий багажник і висока вантажопідйомність. Особливо можна порекомендувати дліннобазной модифікацію: її багажник величезний - 1800/4400 л.

Двигуни
Бензинові двигуни встановлювалися тільки на автомобілі до 2007 року і зустрічаються досить рідко. Дизелі з системою Common Rail чутливі до солярки і вимогливі до рівня обслуговування. Навіть така проста операція, як заміна паливного фільтра, вироблена невірно, може призвести до проблем із запуском або працездатністю системи вприскування палива. На турбодизель Common Rail до рестайлінгу 2007 надійністю не відрізнялися паливні форсунки. Пізніше Ford змінив постачальника, і нові форсунки виявилися довговічніше.
Неякісне паливо також виводить з ладу клапан системи рециркуляції відпрацьованих газів (EGR). В оригіналі він міняється тільки з впускним колектором.
Гумові патрубки охолодження повітря системи вприскування палива не відрізняються надійністю - вони часто тріскаються. Натомість їх варто придбати модернізовані патрубки, хоча і їх вистачає на декілька років.
Турбіни при грамотній експлуатації служать без проблем. Рідше зустріваний бензиновий агрегат зарекомендував себе менш клопітковим. Можливі проблеми з термостатом і прокладкою клапанної кришки (можуть текти) і вв-проводами.
ГРМ у всіх агрегатах приводиться в дію ременем. Його разом з роликами на бензинових моторах рекомендується міняти кожні 120 тис. км, а на турбодизель - через 160 тис. км. На цьому ж пробігу бажано перевірити теплові зазори клапанів на всіх типах двигунів.

Трансмісія
Всі Connect мають привід на передні колеса і оснащувалися виключно механічною КПП. Ця трансмісія застосовувалася також і на багатьох інших моделях Ford. Практично всі недоліки в ній були усунені.

Ходова частина
Підвіска Connect досить жорстка. Основна причина - задня напівзалежна підвіска, оснащена ресорами. Попереду, за традицією, McPherson. Стабілізатор поперечної стійкості присутній як попереду, так і ззаду.
Ходова зарекомендувала себе, як надійна. Втулки обох стабілізаторів і стійки заднього міняються приблизно через 50 тис.км. Спереду ті ж деталі довговічніше - 80 тис. км.
Кульові опори можуть виходжувати пробіг в 90 тис. км, а сайлент-блоки передніх важелів - до 200 тис. км. Через попадання вологи і піску можуть вийти з ладу «гранати». Хрускіт при вивернутих в сторону колесах - перша ознака проблеми.
Задня підвіска взагалі вважається мало не вічною.
Всі версії Connect оснащені гідропідсилювачем. До 100 тис. км з'являється вироблення в механізмі «шестерня-рейка» і можуть дати текти сальники рейки.
Серйозних претензій до гальмівної системи немає.

Ціни на запчастини і обслуговування
Фордовський оригінал достатньо дорогий, проте завжди є альтернатива у вигляді ліцензії. У цілому вартість утримання не можна назвати дорогою, за винятком суто профільних поломок.
З розбірками проблем немає. Ціни середні:
-Турбіна - $ 200
-Форсунка - $ 50
-ТНВД - $ 350
-Двері передня - $ 250
-Двигун - $ 1000
-МКПП - $ 350
-Радіатор кондіцонер - $ 100

ford connect

Підсумок
Головні переваги Коннекту - велике багажне відділення і висока вантажопідйомність. Також важливий плюс у наших умовах - витривала задня ресорна підвіска. Але особливого комфорту від неї чекати не варто.

 
За VW Caddy голосують гаманцем в першу чергу тому що він виконаний якісніше, ніж багато конкурентів, і багато в чому надійніше. За це можна і переплатити. Connect в споживчому плані нічим не гірше - він також має просторий салон і багажник, пристойну вантажопідйомність. Але надійність і якість збірки однозначно гірше ніж у Caddy. Тому й ціну Ford втрачає швидше - до 40%, тоді як у VW ця цифра не перевищує 30% за 3 роки експлуатації. Однозначно скидати з рахунків Connect не варто, однак ми б все-таки порадили варіант в особі Caddy, так як його головні цінності - кузов і турбодизельні агрегати - у нього куди надійніше і довговічніше.
теги: Volkswagen, caddy, микроавтобус, kombi, пассажир, грузо-пассажир, грузовой, грузопассажирский, стоимость, ford, connect
Статья подготовлена при поддержке нашего партнера: www.legas.com.ua

Контакты в футере

Наша группа Linkedin
Наша группа Twitter
Наша группа Google-plus
Наша группа Facebook
Наша группа Вконтакте
г. Киев, м. Лесная Обратная связь
044-383-64-63, 097-963-64-63 www.caddy.com.ua
063-563-64-63, 050-410-20-36  

Наши друзья

www.salutes.com.ua - магазин пиротехники
www.legas.com.ua - правовой портал